środa, 7 listopada 2012

Mój ogródek ;)

Zapraszam dzisiaj wszystkich do mojego ogródka. Nie jest to specjalnie duży ogród, raczej średniej wielkości, lecz staram się w nim sadzić rośliny nietuzinkowe, które służą nie tylko mnie swoim pięknym widokiem oraz zapachem, ale także zwabiają owady i ptaki. Kocham pracę w ogrodzie i cieszy mnie, gdy uda mi się wyhodować samodzielnie jakąś roślinę. Większa część w ogrodzie to rośliny które sam wyhodowałem z zrzezów zielnych lub nasion tylko nieliczne są kupione. Poniżej wklejam kilka zdjęć  moim zdaniem najciekawszych roślin:
  
Widok całego ogrodu z okna - na pierwszym planie milin ( teraz już w trzech kolorach - czerwonym, żółtym i pomarańczowym )
  
Borówka brusznica, którą sam wyhodowałem.
  
Cytryniec chiński - niezwykle cenne pnącze.
  
Owoce cytryńca zebrane w tym roku.
  
Hibiskus.
  
Drzewka wyhodowane przeze mnie z zrzezów zielnych.
  
Miłorzęby dwuklapowe.
  
Motyli krzew - budleja w dwóch kolorach - zwabia motyle do mojego ogródka.
 
Dziewięćsił.
  
Jaśminowiec panieński - cudownie pachnący.
  
Pigwa -wyhodowana przeze mnie z zrzezów zielnych, która pierwszy raz zaowocowała w tym roku.
  
Barbuła przyciąga zapachem owady ( trzmiele, dzikie pszczoły itp. ) 

budka z otworami dla dzikich pszczół wykonana przeze mnie w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz